trainingday

Alla inlägg den 16 april 2012

Av Trainingday - 16 april 2012 09:31

Efter förra veckans premiärträning gick det mindre bra och därav uppehållet i bloggen,  kroppen var tydligen inte redo trots doktorns rekomendationer då jag kände mig bra innan och nog med tid hade gått...

Vårdcentralen bad mig avvakta igen några dagar och just nu provar jag utan smärtstillande för att känna efter vad som är vad och hur det känns så jag vet om jag ska ringa igen.

Ska ut och promenera och köra powerwalks i kombination med koständring som innebär inget socker och mindre måltider fast oftare.   Vid senare skede ska jag träna upp kroppen med små hantlar och börja riktigt långsamt och trappa upp men det ligger som sagt längre fram.

Det är inte lätt att hålla uppe motivationen men läsa andras bloggar och se videos på youtube hjälper verkligen.

Här är en blogg jag följer dagligen:

http://helenaholm.bloggplatsen.se/ 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards